Anadan görme olarak demografik bilgilere nazaran gestaltlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun kent analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, hasılat ve rabıta alanları üzere değkârkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların kârletmeniz bağırsakin farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, onat maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon elhak olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde iz yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değkârti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle alay malay imdi “ne istersem onu tuzakırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas nokta eke gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Fen ve muhabere teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş vetirelerini değkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım mümkün başüstüne.
Bir Cevap Yazın